Blogs
![](https://franklysocial.nl/wp-content/uploads/2024/02/AI-300x128.jpg)
Het gebruik van AI in social media marketing
Ondertussen hebben we allemaal van kunstmatige intelligentie (AI) en de bekendste AI-bot, ChatGPT, gehoord. Studenten maken er massaal gebruik van ter ondersteuning van hun schoolwerk, de medische sector heeft AI op allerlei innovatieve manieren weten toe te passen en ook in de wereld van de digitale marketing kijken we onze ogen uit naar alle mogelijkheden die AI biedt.
![](https://franklysocial.nl/wp-content/uploads/2024/07/UGC-1-1-300x128.jpg)
De kracht van UGC: Hoe je klanten je beste marketingtool zijn.
Je eigen klanten die jouw product of dienst promoten, hoe handig is dat? Tegenwoordig is user-generated content (UGC) onmisbaar in marketing en een effectieve manier om je product of dienst te promoten. In deze blog gaan we dieper in op dit onderwerp en leggen we alles uit wat je moet weten.
![](https://franklysocial.nl/wp-content/uploads/2024/06/Kernwaarden-300x128.jpg)
Kernwaarden: een ijzersterk kompas voor bedrijven
Om te navigeren op zee werd er vroeger gebruik gemaakt van het kompas. Het bepalen van kernwaarden is voor bedrijven als dat ouderwetse kompas. Kernwaarden geven een organisatie richting zodat ze in een rechte lijn op haar doel af kan stevenen. Maar wat zijn kernwaarden precies en waarom zijn ze zo cruciaal voor bedrijven? In deze blog duiken we in de uitgestrekte oceaan van kernwaarden.
![](https://franklysocial.nl/wp-content/uploads/2024/06/Social-media-2-300x128.jpg)
Waarom het tijd is de social media van jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen
Een wereld zonder social media kunnen we ons niet meer voorstellen. Van Facebook, Instagram, TikTok en X tot de nieuwere BeReal app. Het houdt ons allemaal bezig. En waarom ook niet? Het zijn geweldige platformen om in contact te blijven met vrienden en familie die op afstand wonen en het geeft ons een kijkje in de levens van..