Fieret's Vishandel

Fieret's Vishandel

Social media management | Social advertising | Marketing consultancy | Klantloyaliteit | Strategie & positionering | Online reputatie management

Sinds 2016 verbeteren wij de online aanwezigheid van Fieret’s vishandel op verschillende aspecten d.m.v. inhouse coaching zodat de kennis intern is gewaarborgd. In deze case lees je een samenvatting wat we voor Fieret’s vishandel hebben uitgevoerd.

Social media management

Fieret’s Vishandel wilde graag hun online aanwezigheid vergroten en had behoefte aan een grondige aanpak van hun social media content. Wij nemen de verantwoordelijkheid voor de content en social media kanalen van Fieret, zodat zij zich hier geen zorgen over hoeven te maken.

Klantloyaliteit

In het kader van klantloyaliteit hebben we in samenwerking met Fieret’s Vishandel een wekelijkse winactie opgezet. Het trekt de aandacht van bestaande en potentiële klanten, wat leidt tot meer betrokkenheid en interactie op de sociale media. Door deel te nemen aan de winactie, voelen klanten zich gewaardeerd en kunnen ze een emotionele band met het merk ontwikkelen. Dit kan resulteren in een grotere merkloyaliteit, herhaalaankopen en positieve mond-tot-mondreclame, wat uiteindelijk bijdraagt ​​aan de groei en het succes van het bedrijf.

Nieuwsbrief

Voor Fieret beheren wij het nieuwsbrievensysteem, waarbij we twee keer per maand een nieuwsbrief versturen naar vaste en nieuwe klanten. Deze nieuwsbrieven bevatten updates, recepten, aanbiedingen en andere waardevolle content.

Meer online zichtbaar baarheid voor jouw bedrijf?

Wil je net zoals Fieret’s vishandel ondersteuning bij het vergroten van je online zichtbaarheid? Wij staan graag voor je klaar!  Vul het contact formulier hieronder in, wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!