Op dit moment bundelen Frankly en Strand Ruig hun krachten om de klantloyaliteit van Strand Ruig te versterken. Daarnaast ondersteunen we Strand Ruig ook op het gebied van social advertising met een personeelswervingscampagne.
Om meer klantloyaliteit op te bouwen voor Strand Ruig, hebben we een klantloyaliteitscampagne ontwikkeld met de hashtag #ikbenruig. Deze hashtag creëert een gevoel van gemeenschap en betrokkenheid onder klanten. Telkens wanneer een klant de hashtag gebruikt, vergroot dit de zichtbaarheid van het merk. Het helpt bij het vergroten van de merkbekendheid en trekt nieuwe klanten aan die geïnteresseerd raken in het paviljoen door de posts te zien. Klanten die de hashtag gebruiken worden beloond voor hun deelname, wat social engagement en het maken van user-generated content stimuleert.
Voor Strand Ruig beheren we een nieuwsbriefsysteem om de klantloyaliteit te onderhouden en te bevorderen. Maandelijks sturen we nieuwsupdates naar bestaande en nieuwe klanten, waardoor ze altijd op de hoogte zijn van het laatste nieuws en ontwikkelingen rondom Strand Ruig.
Wil je net zoals Strand Ruig ondersteuning bij een user-generated content campagne, een online campagne, of een nieuwsbrievensysteem? We staan graag voor je klaar! Ook voor andere vraagstukken op het gebied van online marketing kun je bij ons terecht. Vul het contact formulier hieronder in, wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Benieuwd naar wat FRANKLY voor jouw organisatie kan betekenen? Neem contact met ons op. We bespreken graag de mogelijkheden.
+31 (0) 6 5396 9032
info@franklysocial.nl